درباره ی شهری که دوستش می دارم


.امروز که هوای شهر ابری ست دلم میخواهد پنجره ی کیوسک رو برروی این شهر و مردمش باز کنم و سلام ی گرم تقدیمشون کنم .

اینجا کیوسک تلفن نیست ، کیوسک نشریاتی ست ، نشریاتی منتقد ! منتقد به فضای شهری ، اجتماعی و گاهی فرهنگی . خدا میداند چقدر خوشحالم که دوباره قسمت شد جهت رفع عدم توجه به مسائل و حقوق شهروندی و شهرنشینی نقد بنویسم و به شدت امیدوارم این نقد ها سازنده باشن البته در این راه به همراهی دوستانی که از قدیم کیوسک را میشناسند و دوستانی که از امروز کیوسک رو خواهند شناخت، احتیاج دارم . بیایید بخاطر شهری که دوستش می داریم ریزتر به مسائل شهری نگاه کنیم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

خوب است که ادم همیشه جزو اولین ها باشد.به فال نیک میگرم رونق دوباره کیوسک را باشد که شاه راهی شود برای بنایی محکم اندر کم وبیش ویرانی شهری که دوستش میداریم.....پایدار باشی

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد